trötter

Det är riktigt riktigt synd om mig just nu, jag har drabats av FÖRKYLNING  usch asså, det är inte roligt. Speciellt inte när jag hade behövt sticka till skolan idag eftersom vi är mitt i smeten av inlämningar etc. Två på torsdag, jag får ont i magen bara jag tänker på det! Jag längtar så extremt mycket till sportlovet och lousiana ( stavning!)

Nu ska jag skriva lite på biologin, sen blir det en liten träff med telvisionen och sen ska jag sova bort mitt virus, måste till skolan imorgon!

puss

Kommentarer
Postat av: Tilina

Hej! =) Jaa, det står så i Skånskan iaf, "Lykke Li besöker dessutom Folk & Rock i Malmö klockan 17.00 på fredag. Hon kommer då att framföra singlarna ?Little bit? och ?I´m good I´m gone?. är de exakta orden, publicerat idag! =)

2008-01-30 @ 19:16:15
URL: http://tilina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0