It's Wendsday hunnie

Och jag har stannat hemma idag också... Inte roligt nej. Det är lite jobbigt att vara sjuk när man MÅSTE plugga, man kan licksom inte sova i soffan framför en film och vara allmänt sjuklig, nej KNARKA alvedon och sätta sig vid skrivbordet är det vad som gäller. Nu är mina arbeten snart klara iallafall, sen är det bara engelskan (Oh, jag som bara äääälskar engelska! ) och franskan ( -_-) kvar. så roligt!

image4


trötter

Det är riktigt riktigt synd om mig just nu, jag har drabats av FÖRKYLNING  usch asså, det är inte roligt. Speciellt inte när jag hade behövt sticka till skolan idag eftersom vi är mitt i smeten av inlämningar etc. Två på torsdag, jag får ont i magen bara jag tänker på det! Jag längtar så extremt mycket till sportlovet och lousiana ( stavning!)

Nu ska jag skriva lite på biologin, sen blir det en liten träff med telvisionen och sen ska jag sova bort mitt virus, måste till skolan imorgon!

puss

Feelgood Sunday

Jag ville bara tipsa om en bok som jag har läst X antal gånger (nämer jag antalet så blir det lite pinsamt ;D) Den heter Pajernas Värld och är skriven av Karen Stolz.

Den är helt underbar, en riktig feelgodare, verkligen. Man får följa en flicka - tjej - kvinnas uppväxt i en lite stad i USA. Jag kan läsa den hur många gånger som helst. Läst den, och helst imorgon ( notera Fillipa Bark, haha )

Nu ska jag krypa till kojs tillsammans med Mannen som åt en 414  och min lilla ipod, mojligtvis följer min ena katt med upp, puss

Helgen

Fredag - Skola, musiken, träna, hem + slappa med min älskade familj.

Lördag - em, jag pluggade en hel del, sov, var ute och fotade samt såg på film.

Söndag - Släkten här. Min släkt är verkligen inte som alla andra. Men jag älskar dem ändå! Jag har också pluggat en del, jag är snart klar med arbetet som ska in på fredag.


En slapp helg som var helt underbar. Nu blir det ostbågar och en dejt med min trogne vänn Telvisionen. Punkt slut.


Choklad

Jag sitter och äter på en klubba med, håll i er, Choklad smak. Usch asså, det önskar jag inte ens min värsta fiende, ändå fortsätter jag att äta på den. Jag är inte riktigt normal altså ;D

Angel, wanna give you, ooahh, heaven above.

image15

Ballerina.

image13


Pluto.

Jag brukar inte rita seriefigurer, men just Pluto är väll ganska gullig ?
Idag står plugg och en aning ( ? ) tecknande på schemat, får se hur det gur med plugget, haha

image12

Wiie.

Jag heter April och är beroende av Nintendo Wii.

Hej April




Fast jag är faktiskt Pro i både tennis och bowling, de ni !


den lille Ballerinan.

aj då, jag råkade få med mobilskuggan när jag fotade bilden :S


image11

Red Fusion.


Jag har jättetråkigt så jag sysselsätter mig med papper och penne, men nu blir det middag.


image10


Sweet Dreams Blue.

image9

unga fröken vettervinge.

image8

Denna unga dam får bli mitt första inlägg då då,
Jag har målat henne för hand, men hon fick färg
på kinderna med hjäl av datorn.

RSS 2.0