Only for a bite.

Mitt imunförsvar är lika med minus 2, jag är sjuk igen.  Trist. Fast igår var jag glad, jag har gått och trott att jag har diabetes i några dagar nu, men det visade sig att det inte var så. Fast mina njurar läckte protein istället, inte bra, eller? Det luktar hypokondriker lång väg här alltså.

Jag har då varit hemma idag alltså, film, tv, bok, musik. Ganska skönt, fast jag måste se till att bli frisk till på måndag för då ska jag upp en bit i Sverige för att sedan åka till vårt kära granland Danmark. Kan bli ganska skönt att komma hemmifrån, och min familj får desutom inte följa med, annat resesällskap väntar ( ledtråd. Dom är ganska gammla, typ jätte gammla men ack så snälla :) )

Ha en bra fredag mina vänner.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan! nu har du chansen att vinna ett läckert halsband från aldora på http://mariapettersson.blogg.se/

2008-02-15 @ 16:46:53
URL: http://mariapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0